text_klarna_popup

Milloin saan tuotteeni?

Tilausyrityksenä suurin osa tuotteistamme on valmistusajan alaisia. Tämä on yleensä 2-3 työviikkoa ja 3-4 työviikkoa, jos tuotteesi on mittatilaustyönä. Teemme tämän siirtääksemme säästöt suoraan sinulle tekemällä tilauksia vain silloin, kun niitä tarvitaan. Meillä on nopea toimitus, joiden toimitusaika on 3-4 arkipäivää.

Kun tuotteesi on valmistettu ja valmis lähetettäväksi, lähetämme sinulle sähköpostiisi seurantalinkin, josta voit seurata pakettisi etenemistä.

Voinko saada tilaukseni aikaisemmin?

Jos tarvitset jotain aikaisemmin, voit joko tarkistaa aletuotteemme, jotka voidaan toimittaa 3-4 työpäivän sisällä, tai voit pyytää kiireellistä tilausta ottamalla meihin yhteyttä sähköpostitse osoitteeseen [email protected] tai soittamalla puhelinnumeroomme.

Missä on minun tilaukseni?

Saat lisätietoja tilauksesi tilasta ottamalla meihin yhteyttä noin 2 viikon kuluttua tilauksesi tekemisestä (3 viikkoa, jos tilauksesi on tilaustyönä) Voit seurata tilauksesi tilaa tarkistamalla sinulle lähettämämme seurantakoodin. Jos ei, voit lähettää meille sähköpostia osoitteeseen [email protected], niin annamme sinulle mielellämme päivityksen.

Entä jos haluan toimittaa eri osoitteeseen?

Jos haluat toimitusosoitteesi olevan eri kuin laskutusosoitteesi, tarvitsemme seuraavat lisäasiakirjat:
  • Kopio kortinhaltijan kuvallisesta henkilötodistuksesta. Passi tai ajokortti suositellaan.
  • Kopio tuoreesta sähkölaskusta tai tiliotteesta, jonka on oltava päivätty viimeiseltä 3 kuukaudelta, jotta voimme varmistaa kortin laskutusosoitteen.
  • Valtuutuskirje, joka antaa meille luvan lähettää vaihtoehtoiseen osoitteeseen. Tämä on tulostettava ja kortinhaltijan käsin allekirjoitettava. Voimme lähettää sinulle sähköpostitse muodon, jolla voit tulostaa ja allekirjoittaa.

Toimitatko Kanaalisaarelle?

Kyllä, me teemme. Kanaalisaaren asiakkaat ovat verovapaita, mutta tilaukset tulee tehdä puhelimitse.Ota yhteyttä myyntineuvojiimme osoitteessa +358 9 42725004

Saanko arvonlisäveron palautuslomakkeen?

Arvonlisäveroa (ALV) sovelletaan kaikkiin tällä sivustolla tehtyihin tilauksiin. Kaikki sivulla näkyvät tuotteet sisältävät arvonlisäveron. ALV-vähittäisvientijärjestelmän avulla arvonlisäveron määrä voidaan palauttaa asiakkaille, kun he ostavat tavaroita EU:sta ja vievät ne sitten EU:n ulkopuolelle. Diamonds Factoryn tilaukset eivät kuitenkaan ole oikeutettuja ALV-vähittäisvientijärjestelmään, koska Diamonds Factory on Internet-pohjainen postimyyntiyritys, eikä se ole oikeutettu osallistumaan.

Voinko saada alv-vapaita ostoksia?

Kaikista Euroopan unionin sisällä toimitetuista lähetyksistä peritään arvonlisävero. Jos asut EU-alueen ulkopuolella tai arvonlisäverosta vapautettujen maiden ulkopuolella, ota yhteyttä asiakaspalvelutiimiimme numeroon +358 9 42725004, niin he auttavat sinua tekemään ostoksesi puhelimitse.

Seuraa tilaustasi

Voit seurata tilaustasi napsauttamalla tätä.

Delivery Service

All of our orders are delivered via a trusted service on next day delivery. Please note that orders outside the UK may incur an additional delivery charge. All of our parcels require a signature at the delivery address and are fully insured up until the point that they are signed for. If your item has not been signed for, it will be delivered to a local collection point which you can collect with some form of identification.

When Will I Receive My Item?

As a made-to-order company, most of our products are subject to a manufacturing time. This is normally between 2-3 working weeks, and 3-4 working weeks if your item is bespoke. We do this in order to pass on the savings directly to you by only making orders when they are required. We have quick delivery items which take 3-4 working days for delivery.

Once your product has been made and ready for dispatch, we will email you a tracking link where you will be able to follow the progress of your parcel.

Can I get my order sooner?

If you need something sooner, you could either check our sale products which can be delivered within 3-4 working days, or you could request an urgent order by getting in contact with us over email to [email protected] or call us on our phone number.

Where Is My Order?

You can find out more about the status of your order if you contact us roughly 2 weeks after your order was placed (3 weeks if your order is bespoke). You can track the status of your order by checking the tracking code we sent you. If not, you can send us an email at [email protected] and we'll be happy to give you an update.

What If I Want to Deliver To A Different Address?

If you would like your delivery address to be different from your billing address, we will need the following additional documents:

  • A copy of the card holder’s photo ID. A passport or driving license is recommended.

  • A copy of a recent utility bill or bank statement that must be dated from the last 3 months, in order for us to verify the billing address of the card.

  • A letter of authorisation which gives us permission to send to an alternative address. This must be printed and hand signed by the cardholder. We can email you the format which you can use to print and sign.

Do you deliver to the Channel Island?

Yes, we do. Customers from the Channel Island are eligible for tax free, however, orders must be placed by phone. Please contact our Sales Advisors at 0207 138 3672 0207 138 3672.

Will I get a VAT refund form?

Value Added Tax (VAT) is applicable for all orders placed on this website. All the products displayed on the website are inclusive of VAT. The VAT Retail Export Scheme allows the VAT amount to be reimbursed to customers when they purchase goods in the EU and then export them outside the EU. However, orders from Diamonds Factory are ineligible for the VAT Retail Export Scheme because Diamonds Factory is an Internet-based mail-order company and is not eligible to participate.

Am I eligible for VAT-free purchases?

VAT (Value Added Tax) is collected for all the shipments within the European Union. If you are located outside of the EU territory or countries which are exempt of VAT, simply get in touch with our Customer Care Team on 0207 138 3672 0207 138 3672 and they will help you make your purchase over the telephone.

Track Your Order

To track your order click here.

Liity meihin @diamondsfactoryworld

@diamondsfactoryworld